Slaapzakje met beestje

Vandaag stond ik op de Berkelbazaar. Een markt met kraampjes vol handgemaakte hebbedingetjes.
En voor de kinderen waren er allerlei activiteiten te doen.
Ook ik was uitgenodigd om te komen en ben de afgelopen maand druk bezig geweest om van alles te maken voor de kinderen en een beetje voor de ouders.

De beestjes in de slaapzakjes waren erg populair bij de kinderen. Zo erg dat ze "uitverkocht" waren.
Sommige kinderen heb ik aangeraden om eens een kijkje te komen nemen op mijn blog. Ze kunnen dan een reactie plaatsen waarin alsnog een bestelling geplaatst kan worden.


Dit zijn de beestjes die op de bazaar lagen. Maar als je een speciale wens hebt, kan dat ook. Plaats een berichtje en ik neem contact met je op.


Het meest favoriete beest was vandaag het schaapje. Het is ook zo'n lekker zacht stofje.....






















Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten