don't worry dolls

Afscheidscadeau

Het werk op de dagbesteding voor doofblinden is voor mij afgelopen. Bartiméus biedt niet langer meer de dagbesteding. Erg jammer voor mij. Gelukkig kunnen de cliënten doorgaan onder een andere organisatie.

De tranen vloeiden rijkelijk bij de cliënten toen mijn afscheid werd aangekondigd. Eén van de cliënten liet mij een nummer van Milow horen "You and me"
Een nummer waarin gezongen wordt over de wens dat de ander zo klein zou zijn dat hij haar in zijn borstzakje overal mee naar toe kan nemen. 
Dit inspireerde mij om een don't worry doll voor iedereen te maken zodat ik toch altijd bij ze kan blijven.


Allemaal kleine Marlène's, met grijze haren dus, die gedag zwaaien.

1 opmerking:

  1. Wat lief, wat een mooi warm gebaar Marléne. Ik wens je alle goeds met de dingen waar je mee aan de slag gaat.

    BeantwoordenVerwijderen