Kerstomaatjes, het vervolg

5 februari heb ik de zaadjes in de grond gestopt. En kijk, 12 dagen later is dit het resultaat. Er gaat iets groeien!


Nog even warmpjes boven de verwarming laten staan zodat de plantjes ietsje sterker worden en dan moet ik ze gaan verspenen.

Verder gaat het nog erg langzaam in huis. Het slaapkamertje van onze dochter is gestript. Ik ben zelfs al begonnen met verven, maar helaas, het was te koud om te verven. Dus de verf wilde niet harden en ongeduldige ik begon al wel weer opnieuw te schuren. Dus alles weer opnieuw eraf gehaald en wachten op beter weer. :-(

En ons uitzicht achter zal dan toch echt drastisch gaan veranderen. We waren er voor gewaarschuwd, maar ik had niet verwacht, gezien de huidige huizenmalaise, dat er al zo snel gebouwd zou worden.


Ze gaan dus echt beginnen!

1 opmerking:

  1. Heel dapper om nu vast met zaaien te beginnen. Ik duw komende week de zaden van de Salvia patens Oxford en Cambridge blue (heeeel mooi blauw) in een potje aarde en dan mogen ze op de vensterbank hun best doen. Ze doen nog al lang over het ontkiemen....

    BeantwoordenVerwijderen