Warme winterjas

Work in progress. Het eerste project is klaar! En gelukkig al een dikke week, zodat ik er goed van kon genieten met deze intredende kou. Ik heb het patroon van de jas besteld op www.farbenmix.de en ze heet "Johanna"

De achterkant van de jas. Ik heb er lang mee gepuzzeld. Verschillende lapjes stof gekozen.....

Deze stof toch maar niet, deze stof wel, maar niet hier....


 De voering, dik of dun? Toch maar allebei. En de circels van de voeringstof hebben mij weer geïnspireerd voor de mouwen....


En dan de zomen. Alles naar de buitenkant en onafgewerkt? Nee, niet mooi, toch maar afwerken of toch maar weer niet?


Na al dat wikken en wegen, weer uithalen en opnieuw naaien ben ik uiteindelijk hardstikke tevreden over mijn nieuwe winterjas! En lekker warm,
 ;-)
Bovendien is me al gevraagd of ik voor "haar" ook zo'n mooie jas wil maken.

Op naar het volgende af te werken "klusje" en dat wordt mijn vest. Dat schiet ook al lekker op.
Tot snel en .......boks!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten